Studio vuokra laitteineen maksoi aiemmin 100e+alv. Nytten se on 70e+alv. Lisäksi jos päiväkäyttäjälle tulee 2 tai useampi käyttö per kuukausi, niin ollaan valmiita pyöristämään hintoja entisestään alemmaksi. Meille on viime aikoina soitellut useampikin studiokuvaaja, joilta oma studio on ilmeisesti mennyt alta. Iltakäyttö studiolla on kohtuullisen aktiivista. Päiväaikaista käyttöastetta haluaisimme nostaa.
Jos kiinnostaa, niin voipi olla yhteyksissä, Henkka, p. 050-5949725 tai info@kuvaus.fi - http://www.kuvaus.fi/vuokrastudio.php
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vuokrattava studio. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vuokrattava studio. Näytä kaikki tekstit
tiistai 18. toukokuuta 2010
perjantai 13. marraskuuta 2009
Varkaat kävivät vuokrastudiossamme
Mannerheimintien studioomme murtauduttiin. Kriittisiä asioita ei rikkoutunut tai kadonnut. Jotain pienempää kylläkin. Joku satunnainen pitkäkynsi ilmeisesti ollut asialla. Uskoisin, että varaskin oli jälkeenpäin sitä mieltä, ettei ollut vaivan väärtti. Paitsi jos oli vanhojen toimimattomien kameroiden kerääjä.
Täydentävää tietoa:
Eilen kuulin yhdeltä tutulta, jolla on työhuone Mannerheimintie 100:sessa, että sunnuntain ja maanantain välisenä yönä hänen tiloihin oli murtauduttu ja kaikki hänen työvälineet oli viety, eikä pysty tekemään töitä. Selvisi myöhemmin, että useampiin muihinkin Mannerheimintien lähialueen liikehuoneistoihin oli menty. Joiltain varkaat oli vienyt enemmän, tosiilta vain pohjakassan, tai ei mitään. Sitä on nyt siis täällä päin liikkeellä. Olkaa varovaisia. Pitäkää vakuutuksene kunnossa, ja varmuuskopiot ainakin parissa eri osoitteessa.
Studiotoimintamme jatkuu siis aivan samoilla puitteilla ja varusteilla kun tähänkin asti.
Täydentävää tietoa:
Eilen kuulin yhdeltä tutulta, jolla on työhuone Mannerheimintie 100:sessa, että sunnuntain ja maanantain välisenä yönä hänen tiloihin oli murtauduttu ja kaikki hänen työvälineet oli viety, eikä pysty tekemään töitä. Selvisi myöhemmin, että useampiin muihinkin Mannerheimintien lähialueen liikehuoneistoihin oli menty. Joiltain varkaat oli vienyt enemmän, tosiilta vain pohjakassan, tai ei mitään. Sitä on nyt siis täällä päin liikkeellä. Olkaa varovaisia. Pitäkää vakuutuksene kunnossa, ja varmuuskopiot ainakin parissa eri osoitteessa.
Studiotoimintamme jatkuu siis aivan samoilla puitteilla ja varusteilla kun tähänkin asti.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)